مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-18اجتماعي

شهرداری اصفهان آماده همکاری برای پیشبرد پروژه تپه تاریخی اشرف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا اخوان ظه ر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: منطقه چهار شهرداری در مساحتی بالغ بر هفت هزار و 500 هکتار از نظر وسعت، دومین منطقه شهرداری است که از مناطق برخوردار شهرداری محسوب می شود.

وی با بیان اینکه سهم سرانه فضای سبز منطقه چهار برای هر نفر، 70 متر است، افزود: هزار هکتار از سه هزار و 700 هکتاری فضای سبز شهرداری در منطقه 4 قرار گرفته است و در شرایط کم آبی با اجاره آب و ماشین آلات توانستیم بر بحران تامین آب فضای سبز غلبه کنیم.

وی افزود: بودجه سال جاری شهرداری منطقه چهار اصفهان 135 میلیارد تومان بوده که 75 درصد آن تحقق پیدا کرده و در بودجه سال آینده، 174 میلیارد تومان با 27 درصد افزایش پیش بینی شده است.

اخوان بیان داشت: منطقه چهار شهرداری اصفهان با صدور 282 پروانه بهره برداری توانست با 43 درصد روند بوروکراسی را کوتاه کند و در یک ماه این مقدار پروانه بهره برداری صادر شود.

پیشرفت پروژه میدان شهدای هسته ای وی اشاره ای به ابرپروژه میدان شهدای هسته ای و خیابانهای منتج به آن داشت و گفت: توسعه این میدان پس از سالها مسکوت ماندن در متراژ 40 هزار مترمربع در حال پیشرفت است و در برنامه زمان بندی سه ماهه حلقه ترافیکی میدان شهدای هسته ای و خیابان سلمان فارسی در اختیار شهروندان قرار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اصفهان آماده همکاری برای پیشبرد پروژه تپه تاریخی اشرف است

شهرداری اصفهان آماده همکاری برای پیشبرد پروژه تپه تاریخی اشرف است