مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:162020-02-18پزشكي

ایران عاری از ویروس چینی


بیش از 70 هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ تاکنون گزارشی از ابتلا به این بیماری در ایران گزارش نشده است اما فوق تخصص بیماری های عفونی همواره به رعایت بهداشت فردی تاکید می کند.

- روزنامه صبح نو نوشت: بیش از 70 هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و شمار کشته شدگان از مرز 17 هزار نفر هم عبور کرده است با این حال خبری از شیوع آن در ایران گزارش نشده است اما مسعود مردانی فوق تخصص بیماری های عفونی همچنان نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و فردی مردم هشدار داده و می گوید اگر چه شیوع این ویروس وارد دوره سکون شده است اما احتمال ابتلاء به آن همچنان وجود دارد.

بیش از دو ماه از شیوع ویروس کرونای جدید در سراسر جهان می گذرد و این روزها اوضاع کمی آرام تر شده است.

گواهی سلامت تمامی دانشجویان ایرانی ساکن ووهان که در چهارده روز گذشته در قرنطینه تهران بودند صادر شده و امروز از قرنطینه خارج می شوند.

در تمام روزهای قرنطینه تمام این 57 نفر از هموطنان مان روزانه دو مرتبه توسط تیم پزشکی معاینه می شدند و آزمایش PCR هم از این افراد انجام می شد.

در نهایت اما با توجه به نرمال بودن جواب آزمایشات کرونا ویروس و همچنین علائم عمومی مطلوب و حال عمومی مناسب، دیروز گواهی سلامت همه آن ها صادر و تحویل آن ها داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران عاری از ویروس چینی

ایران عاری از ویروس چینی