مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-18اقتصادي

ساخت اولین کشتی یخچال دار کشور در ایزوایکو


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اولین کشتی یخچال دار پشتیبانی ماهیگیری به دست متخصصان داخلی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس ساخته و با موفقیت به آب اندازی شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اولین کشتی یخچال دار پشتیبانی ماهیگیری به دست متخصصان داخلی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس ساخته و با موفقیت به آب اندازی شد.

اله مراد عفیفی پور صبح امروز(29 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه مراحل ساخت اولین شناور یخچال دار کشور (پشتیبانی ماهیگیری ) به دست متخصصان ایرانی ساخته و کلیه فرآیند تولید و به آب اندازی این شناور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) انجام شده اظهار کرد: گواهینامه موقت به منظور نظارت بر مراحل ساخت، صادر و این شناور تحت نظارت موسسه (رده بندی ایرانیان ) و نیز نظارت عالی کارشناسان اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ساخته و با موفقیت به آب اندازی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به نوع کاربری این کشتی یخچال دار، تصریح کرد: شناورمذکور وظیفه حمل کالای یخچالی و پشتیبانی از شناورهای صیادی، جمع آوری و نگهداری ماهی همچنین رساندن آب شیرین و ملزومات به شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اولین کشتی یخچال دار کشور در ایزوایکو

ساخت اولین کشتی یخچال دار کشور در ایزوایکو