مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:452020-02-18سياسي

وند رشد جایگاه زنان و راه های افزایش مقام زن بررسی شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تلاش نظام سلطه برای محو نقش تربیتی زنان، گفت: نطام سلطه به دنبال استفاده ابزاری از بانوان است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تلاش نظام سلطه برای محو نقش تربیتی زنان، گفت: نطام سلطه به دنبال استفاده ابزاری از بانوان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با بانوان دستگاه های اجرایی لرستان که به مناسبت هفته زن و بزرگداشت مقام مادر در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: رشد فرهنگی و علمی زنان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

وی با ذکر این مطلب که نظام سلطه بیش از 250 سال برای دین زدایی و اسلام زدایی برنامه ریزی کرد تا فرهنگ دینی مردم را دگرگون کند، خاطرنشان کرد: دشمن می خواست فرهنگ دینی را به گونه ای دگرگون کنند تا از بانوان به عنوان ابزار استفاده کنند این در حالی است که در نظام شاهنشاهی تحصیل برای بانوان با حفظ حجاب، حیا و عفت کار سختی بود.

شاهرخی با اشاره به این که رژیم شاهنشاهی به دنبال استفاده ابزاری از بانوان بود، تصریح کرد: نظام سلطه با برنامه ریزی مفصل ازجمله سینما، تئاتر، مقاله نویسی، پژوهش و علم، به دنبال از بین بردن نقش تربیتی زنان بود تا بنیان خانواده را از بین ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وند رشد جایگاه زنان و راه های افزایش مقام زن بررسی شود

وند رشد جایگاه زنان و راه های افزایش مقام زن بررسی شود