مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 19:102020-02-17پزشكي

ورود و خروج اتباع بیگانه به صورت غیر رسمی موجب نگرانی حوزه سلامت شده است


سرپرست شبکه بهداشت ودرمان سراوان گفت: ورود و خروج اتباع بیگانه به صورت غیر رسمی و بعضا ترددهای هم استانی های ما از مبادی غیر رسمی موجب نگرانی حوزه سلامت و از معضلاتی است که باید نسبت به آن چاره اندیشی شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شبکه بهداشت ودرمان سراوان گفت: ورود و خروج اتباع بیگانه به صورت غیر رسمی و بعضا ترددهای هم استانی های ما از مبادی غیر رسمی موجب نگرانی حوزه سلامت و از معضلاتی است که باید نسبت به آن چاره اندیشی شود.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان سراوان 28 بهمن در نشست کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: از ابتدای سال 1398 بیش از یک هزار و 400 نفر از بیماران خارجی غیر تصادفی در بیمارستان رازی سراوان خدمات تخصصی درمانی را دریافت کرده اند.

دکتر محمد قهر بیگلو با بیان اینکه این افراد عموما از اتباع دو کشور پاکستان و افغانستان بوده اند گفت: این رقم نسبت به سال 1397 به میزان 60 درصد افزایش داشته است.

وی ظهار داشت: اگرچه این افراد خدمات تخصصی را در بیمارستان و کلینیک رازی این شهرستان دریافت نموده اند امّا این خدمات را نمی توان در قالب خدمات گردشگری سلامت تعریف کرد چون این افراد که بصورت قانونی و غیر قانونی از طریق مرزهای سراوان وارد این شهرستان شده اند عموما فاقد توان مالی برای پرداخت کامل هزینه های درمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج اتباع بیگانه به صورت غیر رسمی موجب نگرانی حوزه سلامت شده است

ورود و خروج اتباع بیگانه به صورت غیر رسمی موجب نگرانی حوزه سلامت شده است