مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 18:502020-02-17سياسي

2500 نفر برای برگزاری انتخابات درحوزه انتخابیه سمنان تلاش می کند


رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: برای حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه 159 شعبه رأی گیری با دو هزار و 500 نفر نیروی برگزارکننده تدارک دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری شامگاه دوشنبه در نشست آموزشی برگزارکنندگان انتخابات حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه به میزبانی سالن همایش های شهید مطهری سمنان بابیان اینکه این حوزه انتخابیه 195 شعبه رأی گیری خواهد داشت، بیان کرد: دو هزار و 500 نفر برای برگزاری انتخابات در این حوزه های رأی گیری تلاش می کنند.

وی بابیان اینکه حسن برگزاری انتخابات هدف این افراد است، بیان داشت: آموزش برگزارکنندگان انتخابات از سوی ستاد انتخابات استان سمنان موردتوجه قرار داشته و همگی با وظایف خود آشنا هستند.

معاون استاندار سمنان حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی را خواستار شد و گفت: این امر به اقتدار نظام اسلامی کمک می کند.

فخری اقتدار سیاسی نظام جمهوری مقدس جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تمامی زیرساخت ها برای حضور پرشور اقشار مردم در این رویداد مهم سیاسی فراهم شده است.

وی افزود: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات به معنای واقعی امانتداران رأی مردم هستند و در استان از افراد کاردان و باشخصیت برای حُسن انجام این امور بهره مند هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 نفر برای برگزاری انتخابات درحوزه انتخابیه سمنان تلاش می کند

2500 نفر برای برگزاری انتخابات درحوزه انتخابیه سمنان تلاش می کند