مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:352020-02-17اجتماعي

تشریح جزییات خدمات آموزش و پرورش به دانش آموزان استثنایی


 رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور جزییات بسته های حمایتی ویژه و خدمات مختلف این سازمان به دانش آموزان با نیازهای ویژه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدجواد حسینی درباره ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان استثنایی گفت: حدود 4 میلیارد تومان بودجه در قالب بسته حمایتی برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: خدمات توانبخشی به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود که بخشی از آن در قالب خدمات شنوایی سنجی و گفتاردرمانی است که خدمات ارائه شده توسط سازمان در این حوزه 6 برابر افزایش یافته و بخش دیگر خدمات توانبخشی در قالب بسته های حمایتی به دانش آموزان مانند تأمین کمک هزینه واکر، ویلچر، عینک و اندام مصنوعی است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ادامه داد: پرداخت هزینه عینک با سقف 300 هزار تومان، ذره بین با سقف 200 هزار تومان، وسایل کمک بینایی با سقف 800 هزار تومان و عصای سفید و واکر تا سقف 200 هزار تومان برای دانش آموزان انجام می شود.

حسینی گفت: همچنین کمک هزینه اندام مصنوعی تا سقف 10 میلیون، ویلچر تا سقف یک میلیون و 200 هزار تومان، قطعات کاشت حلزون تا سقف 2.

5 میلیون، کاشت حلزون تا سقف 6 میلیون و خدمات دندانپزشکی با سقف یک میلیون و 200 به دانش آموزان استثنایی پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات خدمات آموزش و پرورش به دانش آموزان استثنایی

تشریح جزییات خدمات آموزش و پرورش به دانش آموزان استثنایی