مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-17سياسي

خوی اشرافی گری برخی مسؤولان عامل فراموشی کوخ نشینان


کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم با بیان اینکه مجلس باید امکانات مناسب را در کشور توزیع کند، گفت: خوی اشرافی گری در برخی از مسؤولان کشور موجب شده است که کوخ نشینان کشور فراموش شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا زاکانی در همایش ستاد منطقه سه شهر قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان هفت تیر برگزار شد، با اشاره به اینکه کشور در آستانه یک تغییر بزرگ قرار دارد، اظهار کرد: استان قم توانایی و ظرفیت مدیریت این تغییر به سمت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را دارد.

وی نجات ملی از خودباختگی را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: امروز ما بر مدار خودباختگی مسئولان به نفع دشمن درحال متضرر شدن هستیم؛ دنبال آن هستیم که مجلس بعدی یک مجلس مهربان برای خادمین و حساب کش برای افراد ناکارآمد باشد.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگترین مشکل کشور ناکارآمدی است، مطرح کرد: صد در صد مشکل کشور برای تحریم است ولی 80 درصد این تحریم داخلی بوده و ربطی به آمریکا ندارد.

وی با بیان اینکه فساد مانند موریانه در حال تهدید نظام است، مطرح کرد: بنده به همراه آقایان امیرآبادی و ذوالنوری سابقه درخشانی در مبارزه با فساد داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوی اشرافی گری برخی مسؤولان عامل فراموشی کوخ نشینان

خوی اشرافی گری برخی مسؤولان عامل فراموشی کوخ نشینان