مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 18:352020-02-16سياسي

راه موفقیت در کسب و کار عبور از مسیر دانش است


مدیرعامل شرکت خشکبار طلایی پاسارگاد گفت: راه رسیدن به موفقیت اتکا به دانش، کسب تجربه، جسارت و ریسک پذیری و داشتن خلاقیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش استارت آپی با عنوان مشغول شو به منظور بررسی چالش مهم سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت سایر کارخانجات با محور سرمایه گذاران و صاحبان استارتاپ ها یکشنبه شب در سالن اجتماعات دانشگاه آینده پژوهی قزوین برگزار شد.

در این همایش که مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، مصطفی مافی رییس پارک علم و فنآوری و جمعی از دانشجویان حضور داشتند بسترهای استفاده از استارت آپ ها در استان برای ایجاد فضای کسب و کار در بخش های صنعتی برای حاضران تشریح شد.

بهزاد رشوند در این همایش گفت: امروزه شیرینی و شکلات از صنایع سودآور و مهم در اقتصاد کشورهاست و محصول فندق به عنوان بهترین طعم دهنده به عنوان مواد اولیه یک محصول مهم است که در استان قزوین بهترین نوع آن کشت و تولید می شود.

وی بیان کرد: این محصول می تواند در اقتصاد استان نقش بیشتری ایفا کند اما از آن در کنار سایر محصولات مهم کشاورزی غفلت کرده ایم و آن را نادیده گرفته ایم.

رشوند تصریح کرد: با بیش از 25 سال تجربه در کار اقتصادی و بازرگانی و طی کردن فراز و نشیب های فراوان امروز آمادگی دارم تجربه ارزشمند خود را در اختیار دانشجویان قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه موفقیت در کسب و کار عبور از مسیر دانش است

راه موفقیت در کسب و کار عبور از مسیر دانش است