مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 12:402020-02-16سياسي

تبعیت مجلس از دولت غلط است/ نمایندگان عزت مجلس را برگردانند


فعال سیاسی با اشاره به اینکه نمایندگان باید توان قانون گذاری داشته باشند و جایگاه و عزت واقعی مجلس را برگردانند، گفت: تاکنون مجلس دنباله روی دولت بوده و باید این موضوع برعکس شود.

- میثم محمودیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه نمایندگان باید توان قانون گذاری داشته باشند و جایگاه و عزت واقعی مجلس را برگردانند، اضافه کرد: تاکنون مجلس دنباله روی دولت بوده است و این موضوع باید برعکس باشد و این زمانی رخ می دهد که نماینده مستقل باشد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه یک کاندیدا نباید به مردم وعده دروغ بدهد و احساسات و تعصبات قومی را دستاویزی برای به دست آوردن رأی قرار دهد، افزود: یک نامزد نمایندگی باید حقوق سایر کاندیداها و دست اندرکاران انتخابات را رعایت کند.

وی با بیان اینکه اگر یک نماینده بخواهد خارج از برنامه های مجلس عمل کند و وارد زدوبندهای سیاسی شود و در امور اجرایی و عمرانی دخالت کند نمی تواند در قانون گذاری نظارت و با فساد مبارزه کند، اظهار داشت: نماینده ای می تواند خوب عمل کند که مستقل باشد و به غیر از رسالت اصلی به امور دیگری فکر نکند.

محمودیان با بیان اینکه زمانی یک مجلس خوب شکل می گیرد که متشکل از حقوق دانان و افراد متخصص که برای این موضوع ساخته و پرداخته شده اند تشکیل شود، گفت: امروز شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت مجلس از دولت غلط است/ نمایندگان عزت مجلس را برگردانند

تبعیت مجلس از دولت غلط است/ نمایندگان عزت مجلس را برگردانند