مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-16اقتصادي

جزییات کمک هزینه توانبخشی برای دانش آموزان استثنایی اعلام شد


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از اختصاص اعتبار حدود 4 میلیارد تومان در قالب ارائه بسته حمایتی ویژه برای دانش آموزان استثنایی کشور خبر داد.

- سیدجواد حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان استثنایی اظهار داشت: حدود 4 میلیارد تومان بودجه در قالب بسته حمایتی برای این دانش آموزان درنظر گرفته شده است.

  وی افزود: خدمات توانبخشی به طورکلی به دو بخش تقسیم می شود که بخشی از آن در قالب خدمات شنوایی سنجی و گفتاردرمانی است که خدمات ارائه شده توسط سازمان در این حوزه 6 برابر افزایش یافته و بخش دیگر خدمات توانبخشی در قالب بسته های حمایتی به دانش آموزان مانند تأمین کمک هزینه واکر، ویلچر، عینک و اندام مصنوعی است.

  رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ادامه داد: پرداخت هزینه عینک با سقف 300 هزار تومان، ذره بین با سقف 200 هزار تومان، وسایل کمک بینایی با سقف 800 هزار تومان و عصای سفید و واکر تا سقف 200 هزار تومان برای دانش آموزان انجام می شود.

حسینی گفت: همچنین کمک هزینه اندام مصنوعی تا سقف 10 میلیون، ویلچر تا سقف یک میلیون و 200 هزار تومان، قطعات کاشت حلزون تا سقف 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کمک هزینه توانبخشی برای دانش آموزان استثنایی اعلام شد

جزییات کمک هزینه توانبخشی برای دانش آموزان استثنایی اعلام شد