موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:202020-02-16بين الملل

مسرور بارزانی: کشته شدن ابوبکر بغدادی آسیبی به عملیات داعش نزده است


نخست وزیر اقلیم کردستان عراق اظهار کرد، کشته شدن ابوبکر بغدادی تاثیری بر توانایی داعش برای عملیات نداشته و هشدار داد که شبه نظامیان این گروه دوباره فعالیت خود را از سر می گیرند.

- نخست وزیر اقلیم کردستان عراق اظهار کرد، کشته شدن ابوبکر بغدادی تاثیری بر توانایی داعش برای عملیات نداشته و هشدار داد که شبه نظامیان این گروه دوباره فعالیت خود را از سر می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق که رییس شورای امنیت اقلیم کردستان نیز است، در حاشیه نشست امنیتی مونیخ به روزنامه واشنگتن پست گفت، داعش در حال بسیج مجدد است و در شمال و غرب عراق حملاتی صورت می دهد.

بارزانی اظهار کرد که در جریان این رویداد امنیتی در دیدار با مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا بر نگرانی های اقلیم کردستان عراق تاکید کرده است.

او با اشاره به توانایی گروه های شبه نظامی محلی برای عملیات مستقل از رهبری مرکزی داعش گفت: کشته شدن ابوبکر بغدادی، رهبر سابق داعش توانایی داعش برای عملیات را کاهش نداده است.

آن ها استخدان نیروهای بیشتر و حمله را متوقف نکرده اند.

از زمان سقوط خلافت داعش در سال گذشته میلادی، این گروه در محل های کنترل نشده ای که نیروهای امنیتی به دنبال نفوذ در آن ها هستند، جمع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسرور بارزانی: کشته شدن ابوبکر بغدادی آسیبی به عملیات داعش نزده است

مسرور بارزانی: کشته شدن ابوبکر بغدادی آسیبی به عملیات داعش نزده است