مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 21:052020-02-15سياسي

محکومیت 40 میلیاردی شهرداری گرگان برای روگذر دخانیات و 4000 شهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دویست و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور اعضای شورا، شهردار و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد.

در ابتدا لایحه شهرداری در خصوص توافق در واگذاری و تهاتر زمین جنب تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) با مالک که یک شرکت کشاورزی است، قرائت شد.

شهردار گرگان در این خصوص گفت: برای اجرای بخشی از کنارگذر (کندراه) در ورودی مسیر 60 متری خلیج گرگان از سال های قبل با شرکت مذاکراتی انجام شده بود، اما به سرانجام نرسید.

عبدالرضا دادبود افزود: مالک زمین درخواست داشت که دو پلاک خود را تغییر کاربری داده و تفکیک کند اما به دلیل قیمت بالا به توافق نرسیدیم.

وی گفت: مالک شکایتی را طرح و مستندات ارائه شد اما آنچه در پروژه واقع شده مشکلی ندارد.

دادبود بر ضرورت اجرای کنارگذر تأکید کرد و ادامه داد: برای اجرای این کندراه توافق شد که یک قطعه پلاک مالک تفکیک شده و تغییر کاربری یابد.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه جلوی برخی از تصادفات را خواهد گرفت، گفت: بازگشایی این زمین، روگذر سربازان گمنام را کامل خواهد کرد.

فائزه عبداللهی، عضو شورای شهر گرگان در ادامه گفت: زمان تصویب روگذر افسران اعلام کردم که زمین معارض دارد بنابراین قبل از اجرای پروژه باید توافق می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 40 میلیاردی شهرداری گرگان برای روگذر دخانیات و 4000 شهید

محکومیت 40 میلیاردی شهرداری گرگان برای روگذر دخانیات و 4000 شهید