مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 13:202020-02-15ورزشي

شهرداری همدان 70 عنوان برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر برگزار کرد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: شهرداری همدان امسال 70 عنوان برنامه فرهنگی ویژه گرامیداشت ایام دهه فجر برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، روح الله وجدی هویدا با اشاره به برنامه های برگزار شده در دهه فجر توسط شهرداری همدان اظهار کرد: 70 عنوان برنامه برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر مدنظر قرار گرفت که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همگام با دیگر سازمان های شهرداری و شهرداری مناطق 4 گانه در برگزاری این برنامه ها مشارکت و همکاری تنگاتنگی داشت.

وی افزود: آذین بندی مناطق شهرداری با پرچم های ایران، آذین بندی خیابان ها و معابر سطح شهر و زینت بخشیدن شهر با نصب بنرهایی از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب از جمله اقداماتی بود که مدیریت شهری همدان طبق سال های گذشته و در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اجرا کرد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه تاکسی ها و اتوبوس های شهری نیز در ایام دهه فجر به پرچم ایران و پوسترهای مناسبتی مزین شدند، گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در این ایام در طراحی و چاپ بنرها و پوسترهای مناسبتی همکاری لازم را با سایر سازمان های شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان 70 عنوان برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر برگزار کرد

شهرداری همدان 70 عنوان برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر برگزار کرد