مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-15سياسي

عزت و آبروی کشور از مقاومت مادران است


کرمانشاه_ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: مقاومت مادران و خانواده های شهدا به این کشور عزت و آبرو بخشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ناصر باباخانی امروز شنبه در هفتمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت استان کرمانشاه که در سالن همایش اداره کل حفظ آثار استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز ایستادگی شما خانواده های معظم شهدا چه در دوران دفاع مقدس چه انقلاب و پس از آن و تاکنون تغییر نکرده است و با همان اراده و اعتقاد راستین مسیر ولایت را ادامه می دهید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: مقاومت مادران و خانواده های شهدا به این کشور عزت و آبرو بخشیده است.

این مسئول خانواده شهدا را نماد مقاومت و استواری و الگویی برای جامعه دانست و گفت: بر همه ما لازم است که ایستادگی و مقاومت شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنها را نسل به نسل منتقل کنیم تا مورد غفلت واقع نشوند.

سردار باباخانی خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران با درس استقامت و مقاومت که از ائمه اطهار (ع) و عاشورای حسینی و حضرت زینب (س) آموخته اید از فرزندانتان که مهم ترین سرمایه های هر خانواده ای به شمار می آیند، به خاطر اسلام و دفاع از حریم ولایت گذشته اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت و آبروی کشور از مقاومت مادران است

عزت و آبروی کشور از مقاومت مادران است