مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-15سياسي

این بازی برد برد است


روایتش همان قصه دور و درازی است که سال ها و سال هاست در گوش هم می خوانند و می خوانیم، اما گویی یک گوشمان در است و دیگری دروازه؛ یکی از گره افتاده به کارش می گوید و دیگری از جاده پر سنگلاخی می نالد که پایش را زخمی کرده است و معتقد است هر چه زودتر باید آسفالت شود.

- ایسنا/مرکزی روایتش همان قصه دور و درازی است که سال ها و سال هاست در گوش هم می خوانند و می خوانیم، اما گویی یک گوشمان در است و دیگری دروازه؛ یکی از گره افتاده به کارش می گوید و دیگری از جاده پر سنگلاخی می نالد که پایش را زخمی کرده است و معتقد است هر چه زودتر باید آسفالت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهش واژه ایست که شما هم قطعا آن را بوفور شنیده اید.

واژه ای از اسم مصدر پژوهیدن که در لغت نامه دهخدا به تحقیق، تفحص و رسیدگی معنی می شود و فرهنگ نامه معین نیز ضمن بیان این مفهوم، از آن تحت عنوان تحقیقات علمی و بازخواست یاد می کند.

اگرچه امروزه از این مفهوم در قالب کاربردی آن، تنها اسم و رسمی در کشور باقی مانده است، اما هنوز هم اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و پژوهشگران مختلف با بیان نظرات و خواسته های خود، بر اهمیت پژوهش های کاربردی تاکید می کنند.

در میان انبوه شاخه های این حوزه، ارتباط صنعت و دانشگاه کلافی سر در گم است و سال های زیادیست که ظاهرا دانشگاه و صنعت درگیر خود کرده و هر یک مدعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بازی برد برد است

این بازی برد برد است