مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 07:362020-02-15فناوري

«سیم کارت هوشمند» شاتل موبایل وارد بازار شد


شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، با پیاده سازی راهکاری جدید و نوآورانه و برای اولین بار در ایران، از «سیم کارت هوشمند» رونمایی کرد.

- شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، با پیاده سازی راهکاری جدید و نوآورانه و برای اولین بار در ایران، از سیم کارت هوشمند رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، با تحلیل مداوم و اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک و با دارابودن قابلیت آنتن دهی هوشمند، با کیفیت ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می کند و بر این اساس، گسترده ترین و بهینه ترین پوشش شبکه های 3G و4G/LTE تلفن همراه را برای مشترکین سیم کارت های خود، فراهم می کند.

براساس این گزارش و با پیاده سازی این فناوری نوآورانه، مشترکین شاتل موبایل در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرار خود متصل می شوند و بهترین کیفیت و گسترده ترین پوشش فناوری های 3G، 3.

75G،4G/LTE و 4.

5G کشور را در هر منطقه تجربه خواهند کرد.

متقاضیان برای مراجعه و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند و فرآیند ثبت نام و تحویل سیم کارت را درب منزل خود انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیم کارت هوشمند» شاتل موبایل وارد بازار شد

«سیم کارت هوشمند» شاتل موبایل وارد بازار شد