مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-15اجتماعي

انسداد 2 محور مواصلاتی زنجان ادامه دارد


مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: محورهای زنجان ــ تهم ــ چورزق و دندی ــ تخت سلیمان همچنان مسدود است.

- ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: محورهای زنجان ــ تهم ــ چورزق و دندی ــ تخت سلیمان همچنان مسدود است.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کولاک شدید و نبود دید کافی به انسداد محورهای زنجان ــ تهم ــ چورزق و دندی ــ تخت سلیمان تداوم بخشیده و مسافران امکان عبور و مرور از این مسیر را ندارند.

وی با اشاره به اینکه پنج شبه شب محور زنجان ــ دندی شاهد ریزش بهمن بود، تصریح کرد: خوشبختانه این موضوع خسارتی در بر نداشت و اکنون مشکلی برای تردد در این مسیر وجود ندارد.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به وقوع کولاک مقطعی در محورهای زنجان ــ بیجار و زنجان ــ طارم اشاره کرد و افزود: همراه داشتن زنجیرچرخ در مسیرهای کوهستانی، الزامی است.

وی ادامه داد: محورهای نیک پی ــ ماه نشان، سلطانیه ــ خدابنده ــ همدان و ابهر ــ خدابنده نیز با کولاک مقطعی مواجه هستند و رانندگان باید در صورت ضرورت سفر تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: در آزادراه های استان پدیده خاصی مشاهده نمی شود و عبور و مرور به حالت عادی و روان جریان دارد اما طبق پیش بینی هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 2 محور مواصلاتی زنجان ادامه دارد

انسداد 2 محور مواصلاتی زنجان ادامه دارد