مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 19:452020-02-14حوادث

نجات 27 خودروی گرفتار در برف و کولاک در فولادمحله


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از نجات 27 خودروی گرفتار در برف و کولاک در جاده های ورودی و خروجی فولادمحله خبر داد.

- مظفر محمدخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: عملیات نجات خودروهای گرفتار در برف و کولاک امشب با تلاش نیروهای هلال احمر انجام شد.

وی با اشاره به تلاش صورت گرفته در محورهای فولادمحله به شهمیرزاد و فولادمحله به کیاسر که دچار برف و کولاک شده اند، بیان کرد: در این تلاش ها، تعداد خودروهای نجات یافته، 27 خودرو بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از ساعت وقوع برف و کولاک که حدود 16: 20 عصر امروز بود تاکنون عملیات خدمات رسانی به در راه ماندگان همچنان ادامه دارد، گفت: 15 نفر نیز تاکنون در پایگاه امدادی اسکان داده شده اند و همچنین پتو و اقلام غذایی برای افراد اسکان داده شده در حسینیه فولادمحله ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با قدردانی از تلاش های پایگاه امداد و نجات جاده ای فولادمحله، از تلاش چهار نفر از عوامل این پایگاه در عملیات امشب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ برف و کولاک بسیار شدید موجب گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها در محور کیاسر به سمنان شد.

تردد در این محور امکان پذیر نیست و با توجه به تاریکی هوا و کافی نبودن سوخت، برخی خودروها با مشکلات جدی روبه رو شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 27 خودروی گرفتار در برف و کولاک در فولادمحله

نجات 27 خودروی گرفتار در برف و کولاک در فولادمحله