مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 13:102020-02-14سياسي

مجلس قوی دیگر ارکان نظام را کارآمدتر می کند


نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه مجلس قوی با نمایندگان اصلح، زمینه ساز بهبود شرایط با وضع قوانین صحیح و کارآمدی دولت است، گفت: - رأی دادن بر اساس وابستگی های قومی و قبیله ای، خریدوفروش آرا و استفاده ابزاری از مقدسات از مهم ترین آسیب های انتخابات در دوره های گذشته بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های امروز نماز جمعه، اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف در راهپیمایی 22 بهمن آری محکم به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و مردم ایلام در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه تر از گذشته شرکت کردند و بار دیگر با شعار مرگ بر آمریکا ثابت کردند که به نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

وی با بیان اینکه شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و نظام استکباری جهانی و رفراندوم حقیقی برای دفاع از نظام اسلامی بود، تصریح کرد: همین مردم عزیز با حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عظمت و اقتدار ملت و نظام اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: انتخابات نماد مردم سالاری و دخالت مستقیم مردم در سرنوشت خود و اداره امور کشور است و در شرایط حساس کنونی و با توجه به هجمه های مختلف دشمنان به نظام و ملت، حضور مردم در صحنه انتخابات بسیار حائز اهمیت است و ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس قوی دیگر ارکان نظام را کارآمدتر می کند

مجلس قوی دیگر ارکان نظام را کارآمدتر می کند