مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-14سياسي

وزن فراکسیون ها و پاک دست بودن نمایندگان منجر به جابجایی قدرت می شود


اگر وزن فراکسیون ها بالا برود و متعهد به پاک بودن باشند، قدرت کشور را جابجا می کنند.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل گفت: اگر وزن فراکسیون ها بالا برود و متعهد به پاک بودن باشند، قدرت کشور را جابجا می کنند.

آیت الله سید حسن عاملی امروز 25 بهمن در خطبه های این هفته شهر اردبیل اظهار کرد: اگر وزن فراکسیون ها بالا برود و متعهد به پاک بودن باشند، قدرت کشور را جابجا می کنند بطوری که در مصوبات نقش اصلی را دارند برای استیضاح وزرا و رییس جمهور قدرت دارند و هم می توانند موتور محرک برای دولت و هم قدرت بازدارنده باشند.

وی با بیان اینکه مجلس خانه ملت است و به خانه ملت نباید نامحرم یا خائن وارد شود، اضافه کرد: انتخابات مجلس مهمتر از انتخابات ریاست جمهوری است، چرا که مجلس و فراکسیون های قوی مجلس دولت و رییس جمهوری را مدیریت می کند.

به گفته سید حسن عاملی، یکی از شرایط بسیار مهم نماینده آرمانی و اصلح داشتن تخصص برای حل معضلات کشور است، بطوری که اگر موکلین این خصوصیت را لحاظ و رعایت نکنند قطعا به کشور و ملت خیانت کرده اند.

خطیب جمعه اردبیل از عدم تسلط و اشراف علمی برخی نمایندگان ادامه داد: بعضی از نمایندگان در چهار سال دوران نمایندگی خود یک سخنرانی علمی تخصصی ندارند، حداقل مشاوران قوی هم استخدام کند تا حساب شده دفاع یا رد کند و از روی تخصص، عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزن فراکسیون ها و پاک دست بودن نمایندگان منجر به جابجایی قدرت می شود

وزن فراکسیون ها و پاک دست بودن نمایندگان منجر به جابجایی قدرت می شود