مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-13اقتصادي

پیشرفت فیزیکی استادیوم اهر 30 درصد است


منصور حضرتیان روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه این استادیوم یک پروژه ملی هست، افزود: 10 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار اولیه برای این پروژه اختصاص یافته است و طی قرارداد وزارت ورزش با یک شرکت پیمانکار که مهرماه 98 منعقد شد، پروژه اکنون فعال و در حال انجام است.

وی با اشاره به از 38 هیئت ورزشی شهرستان 30 هیئت فعال است، کمبود فضا را دلیل فعال نبودن تعدادی از هیئت ها عنوان کرد و افزود: بطور مثال در ورزش اتومبیل رانی و موتورسواری مشکل فضای خاص این ورزش وجود دارد که در تلاشیم با رایزنی دستگاه های دیگر فضاهای ویژه برای ورزش های خاص را ایجاد کنیم.

حضرتیان همچنین با اشاره به مدال های جهانی و کشوری کسب شده در سال جاری توسط ورزشکاران اهری گفت: حسین رضایی موفق شد در رشته بدمینتون دو مدال نقره در مسابقات جهانی کسب کند.

وی افزود: 16 مدال طلا، 11 مدال نقره و 13 مدال برنز کشوری در مجموع تا دی ماه سال جاری توسط ورزشکاران اهری کسب شده و 64 مدال طلا، 61 مدال نقره و 69 مدال برنز نیز حاصل تلاش و موفقیت ورزشکاران مان در سطح مسابقات استانی بوده است .

رییس اداره ورزش اهر در ادامه با اشاره به انتخاب یک ورزشکار اهری برای حضور در تیم ملی گفت: محمد عطازاده در رشته کبدی برای حضور در تیم ملی و شرکت در جام جهانی سرکل کبدی 2020 لاهور پاکستان دعوت شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی استادیوم اهر 30 درصد است

پیشرفت فیزیکی استادیوم اهر 30 درصد است