مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-13سياسي

عزت شهید سلیمانی ثمره پایمردی و استواری در راه حق بود


عزت شهید سلیمانی ثمره پایمردی و استواری در راه حق بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهر برزول نهاوند اظهار کرد: عزت و ذلت دست خداست بنابراین مومن نباید برای یافتن عزت در چشم مردم موضع گیری کند یا از ترس خوار شدن از باور خود پا پس بکشد.

وی با اشاره به اینکه استواری و ثبات قدم از ویژگی های مهم مومنان است که مصداق کامل آن شهید سپهبدسلیمانی بود گفت: آن شهید بزرگوار در راه خدا ثابت قدم بود و از سرزنش ملامتگران و انقلابیگری باکی نداشت و در مقابل، خداوند او را محبوب قلوب مردم کرد و نامش را با عزت و سرافرازی قرین ساخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر لزوم پایداری و مقاومت در برابر جبهه استکبار افزود: عده ای گمان می کنند اگر ما در برابر استکبار سازش و خضوع نشان بدهیم آمریکا از مواضع خود کوتاه می آید و عملکرد خود را اصلاح می کند.

وی ادامه داد: برخی هم می گویند نباید کاری کنیم که استکبار از ما عصبانی بشود و رفتاری نامعقول در پیش گیرد که این باور دقیقا برخلاف فرموده قرآن و آموزه های اسلام ناب است چراکه خداوند از مومنان می خواهد به گونه ای عمل کنند که استکبار از آنها ناخشنود باشد، ضمن اینکه استکبار نیز همیشه در صدد استثمار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت شهید سلیمانی ثمره پایمردی و استواری در راه حق بود

عزت شهید سلیمانی ثمره پایمردی و استواری در راه حق بود