مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-13اجتماعي

آماده سازی بیش از 100 محل برای تبلیغات انتخاباتی در شیراز


محمدرضا محمدحسن پور پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: همه مناطق یازده گانه شهرداری شیراز مسوولیت داشته اند که تا شب گذشته محل هایی را برای تبلیغات انتخاباتی آماده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز ادامه داد: بیش از 100 جایگاه برای نصب تبلیغات کاندیداها در سطح مناطق 11 گانه شهرداری شیراز احداث شده است.

وی عنوان کرد: این صد نقطه در ابعاد بزرگ با طول های مختلف مانند 320،240، 480 و 800 متر طول با یک متر و 40 سانتی متر عرض در محل هایی که در سالیان قبل حجم بیشتری تبلیغات در این مناطق نصب می شده با استفاده از داربست و گونی ساخته شده است.

محمدحسن پور بیان کرد: برای نصب و ایجاد این 100 نقطه تاکنون بیش از 500 میلیون تومان هزینه شده است که هزینه پاکسازی نیز به این رقم اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: نقاطی نیز بصورت دائمی در شهر شیراز برای تبلیغات وجود دارد که کاندیداها می توانند به جز این صد نقطه ایجاد شده در این محل ها نیز تبلیغات خود را نصب کنند.

وی با بیان اینکه یک هفته پیش رو هفته آزادی تبلیغات کاندیدای انتخابات است،گفت: بی تردید کاندیداها باید تبلیغات خود را طی این 7 روز بصورت آزادانه انجام دهند و شهرداری شیراز نیز برای پرشورتر برگزار شدن این انتخابات کمک هایی را خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی بیش از 100 محل برای تبلیغات انتخاباتی در شیراز

آماده سازی بیش از 100 محل برای تبلیغات انتخاباتی در شیراز