مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-13سياسي

بنیاد احسان 1679 راس دام سبک بین دامداران سیل زده گلستان توزیع کرد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: در راستا کمک به دامداران سیل زده گلستانی برای احیا شغل آنها یک هزار و 679 راس دام سبک بین 364 دامدار سیل زده گلستانی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمدمهدی سلمانزاده ظهر امروز در توزیع دام سبک بین دامداران سیل زده گلستانی در روستای چپرقویمه گنبدکاووس اظهار کرد: در سیل اخیر استان گلستان بخشی از دام های دامداران این استان تلف شده و یا خسارت های زیادی به دامداران وارد شده است.

وی افزود: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به قشر محرومین و آسیب دیدگان سیل گلستان در مرحله نخست یک هزار و 100 راس دام سبک بین 252 دامدار سیل زده گلستانی توزیع شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان ادامه داد: امروز و در مرحله دوم این ستاد با همکاری جهاد کشاورزی در توزیع 579 راس دام سبک بین 112 نفر دامدار توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و 679 راس دام سبک بین 364 نفر دامدار سیل زده به صورت رایگان توزیع شده است.

سلمانزاده درباره چگونگی توزیع این دام ها گفت: با توجه به ارزیابی ها و تحقیقات کارشناسی مقرر شده آن دسته از دامدارانی که بین یک تا 10 راس دام سبک داشته و در سیل همه آنها تلف شده باشند 10 راس دام به آنها اهدا می شود و آن دسته از دامدارانی که بین 10 تا 15 راس دام داشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد احسان 1679 راس دام سبک بین دامداران سیل زده گلستان توزیع کرد

بنیاد احسان 1679 راس دام سبک بین دامداران سیل زده گلستان توزیع کرد