مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 05:352020-02-13اجتماعي

هشت مسیر ارتباطی زنجان با کولاک مواجه است


جواد یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اغلب این مسیرها دید افقی کاهش یافته و برای جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی احتمالی نیز تردد با زنجیر چرخ صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: مسیرهای ارتباطی زنجان - دندی، نیک پی - ماهنشان، خدابنده - ابهر، خدابنده - بیجار، خدابنده - همدان، زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق، سلطانیه - خدابنده، کولاک برف وجود دارد.

یوسفی یادآور شد: مسیر ارتباطی دندی - تخت سلیمان که از سه روز پیش بسته شده بود، همچنان مسدود است و به رغم وقوع کولاک برف، راهداران برای مسیرگشایی این جاده ارتباطی تلاش می کنند.

از ابتدای بهمن جاری تاکنون /24 بهمن ماه/ قریب 10 نفر بر اثر حوادث رانندگی برون شهری زنجان فوت کردند و دی ماه امسال نیز 20 نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که 10 نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.

9 ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده های ارتباطی این استان 205 نفر و در سال 97 تعداد 220 نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می دهد.

استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت مسیر ارتباطی زنجان با کولاک مواجه است

هشت مسیر ارتباطی زنجان با کولاک مواجه است