مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 23:152020-02-12سياسي

خوان پنجم انتخابات مجلس و آغاز تبلیغات کاندیداها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ هرچند تا پیش از این تبلیغات غیررسمی و غیرمجاز کاندیداها و طرفداران آنها به وفور در فضای مجازی و مجلس چهره به چهره صورت می گرفت اما امروز بهمن ماه تا 24 ساعت قبل از آغاز رای گیری فعالیت های قانونی تبلیغاتی آغاز شده است.

ثبت نام در انتخابات؛ بررسی های هیات اجرایی و دو مرحله بررسی شورای نگهبان برای تایید صلاحیت کاندیداها و عبور از خوان چهار گانه اکنون منجر به آغاز رقابت رسمی در گود انتخابات شده تا پس از این خوان تبلیغاتی دو مرحله انتخابات و شمارش آرا باقی مانده باشد.

62 کاندیدا در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی؛ 36نفر در بروجرد و اشترینان؛ 37 نفر در کوهدشت و رومشکان؛ 22 نفر در سلسله و دلفان و 17 کاندیدای حوزه الیگودرز؛ 22 نفر در دورود و ازنا و 22 نفر در پلدختر برای کسب 9 کرسی نمایندگی مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند که سهم خرم آباد - چگنی و بروجرد - اشترینان هرکدام 2 و مابقی یک نماینده است.

فرماندار خرم آباد در خصوص تبلیغات انتخاباتی گفت: حساب نامزدهای انتخاباتی در راستای اجرای قانون شفافیت مالی باید تا پایان وقت امروز افتتاح شود تا صورت اسناد مالی این حساب حداکثر تا 20 روز پس از برگزاری انتخابات به فرمانداری تحویل تا نسبت به بررسی آن اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوان پنجم انتخابات مجلس و آغاز تبلیغات کاندیداها

خوان پنجم انتخابات مجلس و آغاز تبلیغات کاندیداها