مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 20:252020-02-12اجتماعي

وزیر راه : افزایش تردد 40 درصدی خودرو در ساعات اوج بارش در اتوبان قزوین ـ رشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد اسلامی امشب پس از جلسه ستاد مدیریت بحران استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری در جمع خبرنگاران با تأکید بر شناسایی کامل جاده های استان گیلان که گرفتار برف شدند، اظهار کرد: با توجه به آخرین بازرسی ها و انجام کارهای عملیاتی تا پایان امشب جاده های شریانی در استان گیلان بازگشایی شده و تا فردا این فرآیند تکمیل می شود.

وی با اشاره به نمک پاشی جاده های اصلی در استان گیلان گفت: با توجه به سرما و برودت هوا اکیپ های راهداری نمک پاشی را در جاده های گیلان ازجمله اتوبان قزوین به رشت را آغاز کردند تا از یخ زدگی جاده ها جلوگیری شود.

وزیر راه و شهرسازی با اذعان به اینکه بازگشایی راه های روستایی از فردا آغاز می شود، تصریح کرد: تمام اکیپ های راهداری استان و استان های مجاور در حال فعالیت بوده و از فردا کار بازگشایی جاده و محورهای فرعی و روستایی گیلان آغاز می شود هرچند در بعضی مناطق از امروز این مهم در حال انجام است .

اسلامی با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت راهداری در گیلان افزود: با توجه به اینکه اکیپ های راهداری در 21 استان کشور درگیر برف و سیل هستند ولی سعی شده از حداکثر راندمان کاری راهداری در استان گیلان برای برگشتن به شرایط عادی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه : افزایش تردد 40 درصدی خودرو در ساعات اوج بارش در اتوبان قزوین ـ رشت

وزیر راه : افزایش تردد 40 درصدی خودرو در ساعات اوج بارش در اتوبان قزوین ـ رشت