مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 17:162020-02-12ورزشي

فرماندار کلاله: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است


علی اصغر بیانی عصر چهارشنبه در جمع ورزشکاران، مربیان روسا و اعضای هیات های ورزشی شهرستان کلاله، افزود: مردم این شهرستان با درصد بالای مشارکت در انتخابات های گذشته ، حضور حداکثری خود را درعرصه سیاسی کشور به نمایش گذاشتند و در انتخابات دوم اسفند نیز با مشارکت یکپارچه خود، زمینه یاس و نومیدی دشمنان را فراهم خواهند کرد.

وی به تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان و نیز خواسته ها و نیازهای ورزشکاران کلاله و کمبودهایی که در این عرصه وجود دارد، اشاره کرد و گفت: با توجه به توضیحات مسئول اداره ورزش و جوانان این شهرستان در مورد پروژه های نیمه تمام ورزشی، تلاش می کنیم که برخی از پروژههای نیمه تمام و ضروری را از محل اعتبارات استانی به اجرا در آورده و به بهره برداری برسانیم.

درادامه این نشست رییس اداره ورزش و جوانان کلاله نیز اعلام کرد: در این شهرستان 12 باشگاه ورزشی بخش خصوصی ، 10 سالن سرپوشیده شامل 6 سالن چند منظوره و 4 سالن اختصاصی رشته های رزمی فعالیت دارند.

داوود عوض زاده ادامه داد: پنج پروژه سالن سرپوشیده ورزشی و سه پروژه چمن مصنوعی در این شهرستان به علت کافی نبودن اعتبار اختصاصی، نیمه تمام مانده است.

وی از فرماندار کلاله، مسئولان مرتبط استانی و کشوری خواست برای به پایان رساندن عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام این شهرستان مساعدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کلاله: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است

فرماندار کلاله: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است