مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-12دانش

کمپ کارآفرینی و 6 رویداد شتاب را برگزار می کنیم


معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: بزودی رویداد پنج روزه کمپ کارآفرینی و شش رویداد شتاب را در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار خواهیم کرد.

- سلیمان شفیعی در نشستی خبری که امروز(23 بهمن) برگزارشد، با اشاره به در پیش بودن شش رویداد شتاب(استارتاپ) مراکز علمی کاربردی استان تا پایان امسال، گفت: 30 بهمن رویداد استارتاپی فناوری اطلاعات و اپلیکیشن های موبایل را در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی و کسب و کارهای بیمه در بستر مجازی را در مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی برگزار می کنیم.

وی افزود: 12 اسفند نیز رویداد طراحی و دوخت لباس های سنتی در مرکز علمی کاربردی اسلام آبادغرب و رویداد گردشگری نیکور در مرکز علمی کاربردی روانسر برگزار خواهد شد.

معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه اضافه کرد: برگزاری رویداد استارتاپی شهر سبز در مرکز علمی کاربردی همیاری شهرداری در 13 اسفند و رویداد امداد ونجات جاده ای در مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان دو رویداد دیگر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تا پایان امسال خواهد بود.

وی اظهار کرد: با برگزاری این شش رویداد استارتاپی در مراکز علمی کاربردی استان، مجوز راه اندازی سراهای نوآوری را نیز خواهیم گرفت تا بتوانیم به دانشجویان و فارغ التحصیلان این مراکز که دارای ایده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ کارآفرینی و 6 رویداد شتاب را برگزار می کنیم

کمپ کارآفرینی و 6 رویداد شتاب را برگزار می کنیم