مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-12سياسي

بویراحمد سفلی و علیا نداریم/کشور به مدیران پاک دست و درستکار نیاز دارد


نامزد ائتلافی جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: کشور سرمایه های زیادی دارد که لازم است مدیران پاک دست در راس امور قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نادر منتظریان در جمع مردم مناطق مختلف لوداب گفت: نظام اسلامی خدمات خوبی ارائه کرده البته هنوز جای کار وجود دارد که اگر مردم ما را شایسته نمایندگی مجلس بدانند نقاط دوردست از جمله مناطق لوداب در اولویت عمران و آبادانی قرار دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات آزاد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا مردم وضعیت کاندیدا را بررسی و فرد اصلح را انتخاب کنند، افزود: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال اولویت دیگر ما است که این مهم با سرمایه گذاری و توجه به ظرفیت های استان میسر می شود.

نامزد جریان انقلابی بویراحمد و دنا با بیان اینکه انتخابات نباید منشا اختلاف شود، خطاب به مردم گفت: شما و بستگان با صفا و صمیمیت در انتخابات حاضر شوید انتخابات نباید منشا اختلاف و نفاق شود و کسی حق ندارد چیزی را به کسی تحمیل کند، همه در این شهرستان یکی هستیم بویراحمد سفلی و علیا نداریم.

منتظریان با بیان اینکه از تنگ سرخ تا آخرین نقطه زیلایی همه یکی هستند و صفا و صمیمیت در بین همه مردم و طوایف وجود دارد افزود:  همه ما دوست و برادر هستیم باید فرزندان ما در این مناطق پست ها و مسوولیت ها را عهده دار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بویراحمد سفلی و علیا نداریم/کشور به مدیران پاک دست و درستکار نیاز دارد

بویراحمد سفلی و علیا نداریم/کشور به مدیران پاک دست و درستکار نیاز دارد