مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 15:402020-02-11سياسي

یوم الله 22 بهمن، پیروزی ملت ایران در انتخابات اسفندماه را در پی دارد


حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک پیروزی دیگر در اسفندماه یعنی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پی دارد و حضور مردم پای صندوق های رأی بار دیگر دشمن را همچون قبل ناامید خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام محمود دهقان نیری در پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهر شاهدیه از توابع شهرستان یزد، با تقدیر از حضور حماسی و انقلابی مردم اظهار کرد: مردم شریف و ولایی ایران توانستند در امتحان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سربلند و پیروز شوند.

امام جمعه شهر شاهدیه ابراز کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک پیروزی دیگر در اسفندماه یعنی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پی دارد و حضور مردم پای صندوق های رأی بار دیگر دشمن را همچون قبل ناامید خواهد کرد.

دهقان نیری، تصریح کرد: مردم عزیز ایران باافتخار در حفظ خون شهدا و تحقق آرمان های انقلاب حرکت خواهند نمود و استوارتر از گذشته قدم برمی دارند.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ایران در 40 گذشته تاکنون نشان داده اند که با وحدت همه جانبه به پای اصل نظام ایستاده اند و خواهند ایستاد و هنوز هم تا پای جان از عزت و افتخار ایران دفاع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله 22 بهمن، پیروزی ملت ایران در انتخابات اسفندماه را در پی دارد

یوم الله 22 بهمن، پیروزی ملت ایران در انتخابات اسفندماه را در پی دارد