مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-11فرهنگي

پدران ، فیلمی از دغدغه های تربیتی نسل جدید


سالم صلواتی بعد از اکران فیلم پدران در سینما هویزه مشهد در نشست نقد و بررسی این فیلم افزود: انگیزه ساخت این فیلم به چالش من با پسرم باز می گردد چنانکه چند سال قبلی فیلمی ساختم که چالشهای من با پدرم را به تصویر می کشید و در مجموع سعی شد با کمک نویسنده فیلمنامه محمدرضا گوهری که فردی شناخته شده در حوزه مسایل جامعه شناسی است به مسایل نسل کنونی پرداخته شود.

وی ادامه داد: مساله موبایل امروزه جهانی شده و اتفاقاتی که پیرامون موبایل و از جنس آن رخ می دهد عادی شده است از این رو از موضوع موبایل در این فیلم استفاده شده که کاربردهای خوب و بد آن با هم نشان داده شود.

او اضافه کرد: چنانکه گفتم این فیلم چالش من با پسرم را نشان می‎ دهد، چالشی که وجود داشته و خواهد داشت، در فیلم دیالوگی وجود دارد که پدر فکر می کند که چون فرهنگی است و سواد بیشتری نسبت به نسل قبل خود دارد تربیت بهتری هم در مورد پسرش داشته اما در نهایت اتفاقات باعث می شود که بگوید چه فکر می کردیم و چه شد و این نشان می دهد که گرچه نسل امروز فرزندان کمتری نسبت به نسل دیروز دارند اما حتما تربیت فرزند در این دوره بهتر از گذشته نیست.

فیلمی از جنس روزمره های زندگی کارگردان فیلم پدران در خصوص ارتباط خود با فیلمنامه نویس گفت: تقریبا این فیلم دوره ای پنج ساله را طی کرده و نخستین جرقه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدران ، فیلمی از دغدغه های تربیتی نسل جدید

پدران ، فیلمی از دغدغه های تربیتی نسل جدید