مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-11سياسي

برخی کشورها مثل یک گاو شیرده در خدمت استکبار هستند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:برخی از کشورها امروز همانند یک گاو شیرده در حال خدمت رسانی به استکبار هستند اما ملت غیور و شجاع و مقاوم ایران اسلامی امروز در اوج عزت و شکوه و سرافرازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، آیت الله محسن حیدری امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: امروز مردم به صحنه آمدند تا با آرمان های امام و شهدا پیمان ببندند، همان شهدایی که با خون پاک خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی عنوان کرد: امروز همه به نیابت از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای هسته ای، شهدای دفاع از حرم، شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به میدان آمدیم تا با رشادت و آرمان های آنها اعلام وفاداری کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران در سال 57 به پا خواست و قیام کرد و نتیجه این قیام و انقلاب عزت روز افزون شد.

حیدری عنوان کرد: ملت ایران اسلامی امروز در بهترین درجه ها قرار دارد و در برابر ظلم و زور ایستاده است و دشمنان نیز در مقابل این اراده و مقاومت ناکام هستند.

وی اظهار کرد: برخی از کشورها امروز همانند یک گاو شیرده در حال خدمت رسانی به استکبار هستند اما ملت غیور و شجاع و مقاوم ایران اسلامی امروز در اوج عزت و شکوه و سرافرازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کشورها مثل یک گاو شیرده در خدمت استکبار هستند

برخی کشورها مثل یک گاو شیرده در خدمت استکبار هستند