مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 11:262020-02-11سياسي

تجلی حضور و اراده مردم خوی در راهپیمایی 22 بهمن


فرماندار خوی روز سه شنبه سخنران پایانی این راهپیمایی بود و در جمع راهپیمایان این شهرستان با اشاره به حضور گسترده مردم انقلابی در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی، گفت: این حضور مردم، انقلاب اسلامی را از جنبه های ملی و بین المللی بیمه می کند.

سیدمحمدعابدی افزود: همواره در طول تاریخ این انقلاب حضور حماسی این مردم در صحنه های حساس، دسیسه های دشمنان را خنثی کرده است و این موضوع در 2 اسفند سال جاری نیز تکرار خواهد شد.

وی اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن در 41 سالگی این انقلاب باشکوه تر از همیشه برگزار شد تا برای آمریکا و همپیمانان او درسی فراموش نشدنی به یادگار بماند.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام برای نسل جوان از اولویت برخوردار است، ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به عزت و استقلال ما از تمام ابزارها و فضای مجازی استفاده می کنند.

عابدی اظهار کرد: مردم باید هوشیار باشند و برای حفظ نظام و آرمان های انقلاب بیش از پیش تلاش کنند.

وی همچنین به چهلم شهادت سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: به شهادت رساندن این شهید سرافزار نشان از زبونی دشمنان وی دارد و جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.

همه ساله در 22 بهمن و مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی در مناطق مختلف کشور از جمله ارومیه و دیگر شهرهای 46 گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی حضور و اراده مردم خوی در راهپیمایی 22 بهمن

تجلی حضور و اراده مردم خوی در راهپیمایی 22 بهمن