مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-11سياسي

22 بهمن خوزستان با یاد سردار دل ها برگزار شد


22 بهمن ماه امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و مردم بصیر خوزستان در راهپیمایی با دردست داشتن تصاویر سپهبد شهید سلیمانی و سردادن شعار بر حمایت و ادامه راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند.

-   خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس مانند هر سال در این مراسم پرشور شرکت کردند و نشان دادند در مسیر شهدای خود قدم برمی دارند.

  اقوام دلاور خوزستان امروز بار دیگر با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با لباس های سنتی خود جلوه ای از زیبایی و حماسه خلق کرده اند و دانش آموزان مدرسه امام حسین(ع) شوش دانیال نیز با پوشش خود رنگین کمان اقوام را به نمایش گذاشتند.

  داوطلبان باید خدمت بی منت را سرلوحه خود قرار دهند مردم ولایت مدار دزفول امسال نیز امسال نیز به رسم هرساله در آستان متبرک حضرت سبزقبا(ع) اجتماع کردند و پس از سخنرانی امام جمعه دزفول با شعار ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم و مرگ بر آمریکا تا گلزار شهدای دزفول به راه خود ادامه دادند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور مردم پای صندوق های رای، اظهار کرد: داوطلبان انتخابات مجلس از ایجاد تفرقه و دوقطبی در جامعه خودداری کنند زیرا برتری به قومیت، جناح، قدرت و ثروت نیست بلکه به تقوا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن خوزستان با یاد سردار دل ها برگزار شد

22 بهمن خوزستان با یاد سردار دل ها برگزار شد