مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-11سياسي

داشتن رهبری شجاع، انقلاب ایران را در جهان متمایز کرد


مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان گفت: از تفاوت های انقلاب اسلامی ایران با انقلاب های دیگر رهبریت و تفاوتی که در رهبریت ما با دیگر رهبران وجود داشت شجاع و نترس بودن امام (ره) بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از منوجان، رضایی در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهر اظهار داشت: هر انقلابی که در دنیا می خواهد شکل بگیرد نیازمند دو رکن اساسی مردم و رهبران است و تفاوتی که انقلاب ما را از انقلاب فرانسه و شوروی متمایز می سازد، بُعد معنوی آن است.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان با اشاره به قدرت هوا فضای کشور ایران تشریح کرد: هوا فضای ایران بعد از شوکی که به آمریکا وارد کرد از کار انداختن تمام رادارها و پهبادهای آمریکایی بود که آمریکا را مات و مبهوت کرد و این است انقلاب ما.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب ها را در دنیا بررسی کنیم می بینیم که مردم مرفه هرگز انقلاب نمی کنند و حاضر نمی شوند زندگی و رفاه خود را رها کرده و به جنگ بروند.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان ادامه داد: یکی دیگر از تفاوت های انقلاب ما با انقلاب های دیگر رهبریت و تفاوتی که در رهبریت ما با دیگر رهبران وجود داشت، شجاع و نترس بودن امام (ره) بود و اینکه امام برای خود مال و برای فرزندان خود پست و مقام نخواست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن رهبری شجاع، انقلاب ایران را در جهان متمایز کرد

داشتن رهبری شجاع، انقلاب ایران را در جهان متمایز کرد