مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 10:552020-02-11سياسي

حماسه حضور مردم دیر در 22 بهمن/ رونمایی از کیک تولد 41 سالگی انقلاب


مردم بندر دیر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب تجدید بیعت و بر ایستادگی مقابل دشمنان تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، صبح امروز با وجود سرمای هوا خیابان های شهر دیر عرصه حضور بی نظیر و گسترده مردان و زنانی بود که در چهل ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شان به صحنه آمده بودند تا بار دیگر پایبندی خود به آرمان های شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری را نشان دهند و در چهلمین روز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بگویند که راه مقاومت ادامه دارد.

بسیاری از پدران و مادران، فرزندان خود را در آغوش گرفته یا سوار بر کالسکه به همراه خود به جشن 41 سالگی انقلاب آورده بودند  تا آنها نیز از همین دوران کودکی مشق مقاومت و ایستادگی را فرا گیرند.

یکی از جلوه های زیبای راهپیمایی امروز دیری ها، عکس های سردار دلها شهید سلیمانی بود که بر روی دست ها و یا سینه های مردم خودنمایی می کرد و به راستی قرین شدن چهلم سیدالشهدای مقاومت با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعث شده بود تا همه مردم همه طیف ها و گروه ها در این مراسم شرکت کنند.

در صدر همه شعارها، فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا و راه سلیمانی ادامه دارد، آمریکا در منطقه جا دارد بود که نشان از انتخاب راه مقاومت و تأکید بر ادامه این مسیر توسط مردم انقلابی بندر دیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه حضور مردم دیر در 22 بهمن/ رونمایی از کیک تولد 41 سالگی انقلاب

حماسه حضور مردم دیر در 22 بهمن/ رونمایی از کیک تولد 41 سالگی انقلاب