مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-11سياسي

مهم ترین پیام انقلاب اسلامی باور شرافت و عزت انسانی است


جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: مهم ترین پیام انقلاب اسلامی ایران باور شرافت و عزت انسانی است.

- کاشان - جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: مهم ترین پیام انقلاب اسلامی ایران باور شرافت و عزت انسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین غیپ پرور پیش از ظهر سه شنبه در جمع بزرگ مردم کاشان در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن اظهار داشت: بسیاری از مظلومان و آزادیخواهان جهان آرزوی زندگی در یک حکومت عادل و عدل گستر را داشتند که به برکت انقلاب اسلامی این مهم محقق شد.

وی با اشاره به اقداماتی که مستکبرین برای مبارزه با این فطرت آزادیخواهی مردم داشتند، ابراز داشت: در راه مبارزه برای تحقق یک حکومت عادل بسیاری از مردم توسط مستکبرین عالم به شهادت رسیدند و به همین دلیل جهان سلطه هم اکنون هر فریاد تظلم خواهی که در گوشه و کنار دنیا بلند شود را سرکوب می کند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه در پناه انقلاب اسلامی بسیاری از آزادیخواهان از ظلم و ستم مستکبرین رهایی یافتند، تصریح کرد: مهمترین پیام انقلاب اسلامی باور شرافت و عزت انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین پیام انقلاب اسلامی باور شرافت و عزت انسانی است

مهم ترین پیام انقلاب اسلامی باور شرافت و عزت انسانی است