مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 09:462020-02-11سياسي

حضور حماسی نسل چهارم انقلاب


کودکان، جوانان و نوجوانان شیعه، سنی، ارمنی و آشوری ساکن در آذربایجان غربی همراه با قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه استان در این راهپیمایی حماسی شرکت کردند و 41 سالگی انقلاب اسلامی ایران را با عظمت تر از گذشته گرامی داشتند.

بعد از چهار دهه اینبار نیز میدان های اصلی شهرهای مختلف آذربایجان غربی حضور نسل های جوانی را میزبانی کرد که شعار ضداستکباری و ضداستعماری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سردادند و حماسه ای دیگر را زیر بارش برف و سرمای هوا خلق کردند.

این نسل همراه با پدران و مادران خود در جشن انقلاب شرکت کردند و با حمل پلاکاردهایی چون ما تا آخر ایستاده ایم و ساختن ماکت موشک های ایرانی، ناتوانی و ضعف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل قدرت ایمان ملت ایران را تکرار کردند.

احمد ذوالفقاری با اشاره به باور نسل چهام انقلاب در خصوص راهپیمایی 22 بهمن، گفت: آمده ایم تا با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کنم و به دشمنان نشان دهم که راه امام خمینی(ره) ادامه دارد.

مبین دژآلود با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار ما را به رخ جهانیان می کشد، بیان کرد: ما قاسم سلیمانی های زمانه هستیم و راه آن شهید بزرگوار را تا آخرین قطره خون ادامه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی نسل چهارم انقلاب

حضور حماسی نسل چهارم انقلاب