مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-11سياسي

امام جمعه تویسرکان: انقلاب پرچم عزت ایران است


انقلاب، پرچم عزت ایران و آزادیخواهان جهان است و خدا در قرآن وعده داده است، کسانی که دین خدا را یاری می کنند خداوند نیز آنان را در همه حال یاری می کند.

- ایسنا/همدان امام جمعه تویسرکان گفت: انقلاب، پرچم عزت ایران و آزادیخواهان جهان است و خدا در قرآن وعده داده است، کسانی که دین خدا را یاری می کنند خداوند نیز آنان را در همه حال یاری می کند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی در جمع راهپیمایان 22 بهمن ماه 98 در تویسرکان، با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و بزرگداشت چهلم شهید سردار سلیمانی بیان کرد: فجر پیروزی امسال فجر سلیمانی است و این تقارن را باید به فال نیک گرفت چرا که تبعیت از ولایت و زنده نگهداشتن انقلاب مهمترین آرمان این سردار شهید بود و تفکر سلیمانی در فکر و خون جوانان انقلابی ریشه گرفته است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی همان سردار دل ها و سیدالشهدای مقاومت با آن همه عظمت از مهمترین شئونات عاقبت بخیری را اتصال به ولایت و رابطه دلی و قلبی با رهبر انقلاب می دانست و بر حمایت از ولی زمان تأکید داشت.

وی اظهار کرد: همه ابرقدرت های پوشالی و استکبار جهانی دیدند که چگونه نیروهای انصارالله و یمنی بر دشمنان اسلام غلبه کردند چرا که آنها تنها به خداوند متعال تکیه داشته و دارند و هیچ گاه غیرتشان اجازه نمی دهد زیر بار ظلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تویسرکان: انقلاب پرچم عزت ایران است

امام جمعه تویسرکان: انقلاب پرچم عزت ایران است