مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-11سياسي

جوانان مصمم تر از نسل های گذشته پای آرمان های انقلاب ایستاده اند


دشمنان باید بدانند نسل جدید و جوان انقلاب، پایدارتر، مصمم تر، مقتدرتر و با صلابت تر از نسل های گذشته پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی عباسی صبح سه شنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سنندج، اظهار داشت: دشمنان انقلاب باید بدانند راه پر افتخار انقلابیون توسط جوانان، امروز ادامه خواهد داشت و ما تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خون در راه اعتلای انقلاب ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه شهیدان با نثار خون خود شجره طیبه انقلاب و نهضت اسلامی را آبیاری کردند و شهدای بسیاری در این راه مانند سردار شهید قاسم سلیمانی جان خود را فدا کرده اند، افزود: دشمنان باید بدانند که پس از چهل و یک سال، انقلاب اسلامی بانشاط تر، بااقتدار تر و قدرتمند تر از روز نخست در دنیا می درخشد.

رییس جامع المصطفی ادامه داد: همه توطئه هایی که از اولین روز پیروزی انقلاب و تا امروز طراحی و اجرا کرده اند و هزینه های بسیاری در این راه برای اجرای آنها کرده اند، توسط این ملت پایدار و مقاوم خنثی شده است و در آینده نیز چنین خواهد بود.

حجت الاسلام عباسی یادآور شد: برخی از دشمنان سال گذشته و در چهلمین سلال پیروزی انقلاب اسلامی ادعا کردند که نخواهند گذاشت انقلاب اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را بگیرد اما دیدیم همین افراد ناکام و شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مصمم تر از نسل های گذشته پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

جوانان مصمم تر از نسل های گذشته پای آرمان های انقلاب ایستاده اند