مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-11سياسي

امام خمینی برای مردم ایران عزت می خواست


امام برای اسلام و مردم عزت می خواست، وقتی قانون ننگین کاپیتولاسیون در مجلس به تصویب رسید امام اعتراض کرد زیرا عزت مردم ایران از بین رفته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی صبح امروز در مراسم اربعین سردار سلیمانی در گلپایگان اظهار کرد: امام برای خدا قیام کرد و با توفیق پروردگار انقلاب را به پیروزی رساند.

رییس دیوان عدالت اداری کشور با بیان این که مبدأ پیروزی انقلاب 15 خرداد ماه سال 42 رقم خورد، ادامه داد: امام برای اسلام و مردم عزت می خواست، وقتی قانون ننگین کاپیتولاسیون در مجلس به تصویب رسید امام اعتراض کرد زیرا عزت مردم ایران از بین رفته بود.

وی با بیان اینکه رژیم طاغوت صد سال ترویج کرده بود که ما نمی توانیم اما امام فرهنگ ما می توانیم را به ملت ایران یاد داد، گفت: زمانی سرنوشت کشور را آمریکا تعیین می کرد اما امروز تنها کشوری که در مقابل آمریکا ایستادگی می کند ایران است.

بهرامی تصریح کرد: امروز جوانان این مرز و بوم با تکیه به قدرت الهی پهپاد آمریکایی را ساقط می کنند و پایگاه نظامی آمریکا را موشک باران می کنند اما رسانه های غربی سخنی به میان نمی آورد.

رییس دیوان عدالت اداری کشور اذعان کرد: ملتی که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کند قهرمان واقعی مقاومت است، طلوع صبح ظفر وعده الهی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی برای مردم ایران عزت می خواست

امام خمینی برای مردم ایران عزت می خواست