مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 23:152020-02-10سياسي

22 بهمن نماد عزت و سربلندی ملت در برابر ظلم و بی عدالتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر دوشنبه در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: 22 بهمن نماد عزت و سربلندی ملت در برابر ظلم و بی عدالتی است و تبعیت از دژ مستحکم و الهی ولایت تنها عامل ادامه راه پر افتخار انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: عوامل متعددی عامل شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند؛ لیکن سه عامل از همه مؤثرتر بود.

اولین عامل خدامحوری و معنویت است که اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود و مهمترین رکن پیروزی انقلاب اسلامی بود، زیرا حکومتی غیر از حاکمیت الله نمی توانست با این شدت و سرعت به پیروزی برسد.

وی ابراز داشت: عامل دوم وجود رهبری الهی به عنوان رهبر نهضت اسلامی است، شخصیتی همچون رهبر کبیر انقلاب اسلامی از امام خمینی که در سراسر زندگی مسیری را جز رضای خداوند نپیمود و با درایت و دوراندیشی و درس گرفتن از خاندان رسالت به ویژه سیدالشهدا پرچم اسلام را در این عصر برافراشت و با توکل بر خدا و شجاعت توانست نهضتش را به پیروزی برساند و نظام اسلامی را تشکیل دهد که امروز نه تنها برای ایران اسلامی، بلکه برای جهان اسلام الگوی بارزی است.

حجت الاسلام سروستانی افزود: آن چه که باعث شد کشتی انقلاب با موفقیت در طول چهل و یک سال گذشته مسیر خود را ادامه دهد، وجود رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن نماد عزت و سربلندی ملت در برابر ظلم و بی عدالتی است

22 بهمن نماد عزت و سربلندی ملت در برابر ظلم و بی عدالتی است