مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 15:302020-02-10سياسي

راهپیمایی 22 بهمن عزت و اقتدار نظام را نشان می دهد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن زمینه ساز ناامیدی و نابودی دشمنان خواهد بود، گفت: - راهپیمایی 22 بهمن عزت و اقتدار نظام را نشان می دهد.

حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با و اربعین سردار سلیمانی است و همان طور که در تشییع جنازه سردار شهید قاسم سلیمانی حماسه آفریدند در راهپیمایی 22 بهمن ماه هم خوب خواهند درخشید.

وی ابراز کرد: مردم در عرصه های مختلف دفاع مقدس و پیشرفت های علمی و اقتصادی همیشه نقش آفریده و انقلاب را بیمه کرده و به جلو برده و باعث رشد تعالی بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه هر چقدر به سمت جلو می رویم توطئه دشمنان برعلیه کشورمان بیشتر می شود، افزود: دشمن می خواهد جلوی رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

احمدی افزود: دشمن در تمام زمان ها برعلیه ایران توطئه کرده است، بنابراین می طلبد مردم با بصیرت و همیشه در صحنه با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه حماسه ای دیگر خلق کنند.

احمدی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن مایه عزت و عظمت و ماندگاری نظام خواهد بود، افزود:در این روز باشکوه با حضور پرشور مردم انقلاب عظمت خود را به رخ دنیا خواهد کشید و ان شاء الله در انتخابات امیدواریم مجلس قدرتمند و با بصیرت و مردمی و انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن عزت و اقتدار نظام را نشان می دهد

راهپیمایی 22 بهمن عزت و اقتدار نظام را نشان می دهد