مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 13:282020-02-10اقتصادي

نوبخت: 180 هزار میلیارد ریال خسارت سیل پرداخت شد


محمدباقر نوبخت روز دوشنبه مراسم افتتاح متمرکز یک هزار و 79 واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از سیل گلستان و آیین افتتاح متمرکز 60 هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده مسکن روستایی گلستان همزمان اظهار داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده این حادثه موجب وارد شدن خسارت 210 هزار میلیارد ریالی در کشور گردید.

وی به جبران خسارت مالی سیل در گلستان هم اشاره کرد و گفت: تاکنون از 7 هزار و 700 واحد خسارت دیده و نیازمند به نوسازی این استان، ساخت 3هزار واحد به پایان یافته و احداث 3 هزار واحد دیگر نیز تا یک سال آینده تمام خواهد شد.

نوبخت اضافه کرد: همچنین به تازگی برای آبگیری سد نرماب مینودشت 300 میلیارد ریال اعتبار برای جابجایی حداکثر 2 روستای واقع در مسیر ساخت مخزن اختصاص داده شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت اعتبار اجرای زهکشی 50 هزار هکتار از اراضی شمال گلستان خبر داد و گفت: برای این طرح 10 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

نوبخت همچنین قول ساخت یک مدرسه در روستای سقریلقی آق قلا را داد.

در این مراسم به صورت متمرکز، پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اعتبار2 هزار و 527 میلیارد ریال و بهره مندی بیش از 114 خانوار، افتتاح یا عملیات ساخت آن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: 180 هزار میلیارد ریال خسارت سیل پرداخت شد

نوبخت: 180 هزار میلیارد ریال خسارت سیل پرداخت شد