مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 10:562020-02-10اقتصادي

بهره برداری از پروژه آزادراه محور بروجرد-زالیان تا شهریور


مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت در لرستان گفت: پروژه آزادراه اراک -خرم آباد در محدوده بروجرد تا زالیان به طول 66 کیلومتر تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیامک کیانی ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان اظهار کرد: اجرای پروژه آزادراه اراک-خرم آباد به طول 134 کیلومتر از سال 92 آغاز شده است.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد اولیه این پروژه با اعتبار 960 میلیارد تومان عنوان کرد: اولویت بهره برداری این پروژه در فاصله کیلومتر 68 تا 134 در حوزه بروجرد به زالیان بوده است.

مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت در لرستان خاطرنشان کرد: با پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصدی پروژه در این بخش، اجرای عملیات روسازی آسفالت آغاز شده است.

کیانی تاکید کرد: در طول 34 کیلومتر از پروژه یک لایه آسفالت ریزی و در طول حدود 24 کیلومتر دولایه آسفالت ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی مانع از اجرای عملیات آسفالت ریزی شده است، افزود: با همه این تفاسیر پیش بینی می شود پروژه تا شهریور ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت در لرستان تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار پروژه آزادراه اراک-خرم آباد در بخش یاد شده به طول 66 کیلومتر در نیمه نخست سال 99 به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه آزادراه محور بروجرد-زالیان تا شهریور

بهره برداری از پروژه آزادراه محور بروجرد-زالیان تا شهریور