مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-10سياسي

جناب مدیرکل! تریبون صداوسیما را در اختیار منتقدان هم قرار دهید


جمعی از تشکل های دانشجویی استان همدان خطاب به مدیرکل صداوسیما عنوان کردند «جناب مدیرکل! تریبون صداوسیما را در اختیار منتقدان هم قرار دهید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، جمعی از تشکل های دانشجویی استان همدان طی نامه ای به مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان خواستار ارائه تریبون به منتقدان شدند، همان طور که این تریبون در اختیار دولتی ها قرار می گیرد.

متن نامه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز همدان جناب آقای دهقان نیری باسلام؛ احتراما با توجه به ابهامات و سوالات موجود در رابطه با مدیریت حضرتعالی در صدا و سیمای مرکز همدان بر آن شدیم تا این نامه که حاوی بخش کوچکی از دغدغه های جوانان است را خطاب به جنابتان بنگاریم.

جناب مدیرکل! شاید حضرتعالی در رابطه با اهمیت مسند و جایگاهی که بر آن تکیه زده اید بیش از هرکسی آگاه و مطلع باشید، واقعیت در رابطه با صدا و سیما همانیست که امام راحل به آن اشاره فرمودند و به راستی که صدا و سیما یک دانشگاه بزرگ و ملی است.

یکی از سوالات اساسی که به وجود می آید این است که مدیریت حضرتعالی چه بر سر این دانشگاه آورده که این روزها هیچ دانشجویی حاضر به نشستن در کلاس های آن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناب مدیرکل! تریبون صداوسیما را در اختیار منتقدان هم قرار دهید

جناب مدیرکل! تریبون صداوسیما را در اختیار منتقدان هم قرار دهید