مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-10سياسي

بسیاری از ساخت و سازهای غیرمجاز شبانه انجام می شود


حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا روز دوشنبه در سومین نشست کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد ستاد استانی بازآفرینی شهری که در دادگستری استان برگزار شد افزود: هرگونه موازی کاری و مماشات دستگاه های خدمت رسان در بافت های ناکارآمد نه تنها موجب کاهش آنها نخواهد شد بلکه به مرور زمان شاهد گسترش بافت های ناکارآمد و افزایش حاشیه نشینی خواهیم بود.

وی گفت: استان خراسان جنوبی در زمینه مهاجرت از روستا به شهر و خالی شدن روستاها جزو هفت استان اول کشور است و اقدامات دستگاه ها در کاهش این روند باید ملموس باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی افزود: با توجه به مصوبات استانی و ابلاغ مرکز، هم مرز بودن با افغانستان و کمبودهای مورد توجه در شهرستان نهبندان باعث شد که سه دهستان این شهرستان مورد توجه کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در این طرح تمامی دستگاه های مربوط باید اقدامات و خدمات حمایتی را در این سه دهستان انجام دهند و هدف اصلی از این اقدام خروجی مثبت و جلوگیری از مهاجرت است.

وحدانی نیا گفت: آنچه در این سه دهستان صورت می گیرد اقدامات در مبدا است اما برخی تلاش ها در مقصد هم همچون مناطق حاشیه نشین و شهرک های اقماری شهرستان بیرجند مانند حاجی آباد، امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از ساخت و سازهای غیرمجاز شبانه انجام می شود

بسیاری از ساخت و سازهای غیرمجاز شبانه انجام می شود