مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 05:562020-02-10اقتصادي

مرکز دیسپاچینگ برق منطقه ای زنجان با حضور استاندار به بهره برداری رسید


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان روز دوشنبه در آیین افتتاح این مرکز گفت: برای اجرا و راه اندازی مرکز دیسپاچینگ برق منطقه ای زنجان بالغ بر 162 میلیارد ریال هزینه شده است.

بهمن الله مرادی با بیان اینکه دیسپاچینگ های مناطق به عنوان بازوان اجرایی دیسپاچینگ ملی هستند، اظهار داشت: با راه اندازی و توانمند سازی دیسپاچینگ های منطقه ای از جمله مرکز دیسپاچینگ منطقه ای زنجان، می توان در جهت بهبود و کنترل فرکانس و ولتاژ شبکه، کنترل بارگذاری تجهیزات و اجرای هر چه اثربخش تر طرح های پاسخگویی بار، گام های مهم و اساسی برداشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مجموعه اقدامات شرکت برق منطقه ای زنجان بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر قابلیت احداث نیروگاه های بادی در حوزه استحفاظی برق منطقه ای زنجان به حد سه هزار و 695 مگاوات رسیده است و قابلیت احداث نیروگاه خورشیدی نیز در حد سه هزار مگاوات است.

الله مردای اظهار داشت: پیک بار شرکت برق منطقه ای زنجان در سال 57 حدود 60 مگاوات بود که این میزان در زمان حاضر به یک هزار و 695 مگاوات رسیده است که افزایش 27.

5 برابری در این بخش شاهد هستیم.

وی از فعالیت 33 نیروگاه برق با ظرفیت تولید بیش از 944 مگاوات در محدود شرکت برق منطقه ای زنجان خبر داد و گفت: در زمینه خطوط انتقال نیروی برق در سال 57، حدود 501 کیلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز دیسپاچینگ برق منطقه ای زنجان با حضور استاندار به بهره برداری رسید

مرکز دیسپاچینگ برق منطقه ای زنجان با حضور استاندار به بهره برداری رسید